خرید بک لینک بهتر است یا خرید رپورتاژ؟
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

سئو و به دنبال آن عملیات لینک سازی یک پروسه طولانی و زمان بر است و نیازمند دقت در انجام و صرف تمرکز بالاست و به همین خاطر است که چنین سرویس هایی اغلب با هزینه نسبتا بالا ارائه می گردند. اما توجه داشته باشید که یک لینک سازی اصولی و مناسب چندین برابر با ارزش تر از خرید یک ریپورتاژ (رپورتاژ) چند میلیونی خواهد بود و هزینه ای که صرف خرید تنها یک ریپورتاژ می گردد، می تواند در عملیات لینک سازی صرف شده و نتایجی چندین برابر بیشتر را کسب نماید.

در صورتی که در سایتی اقدام به ثبت لینک خود نمایید که پس از مدتی لینک شما از آن حذف شود ممکن است ربات های گوگل به این جریان مشکوک شده و سایت شما را جریمه نمایند از این رو می بایست نسبت به خرید بک لینک دائمی اقدام کنید تا با ثابت شدن لینک شما در وب سایت ها بتوانید رتبه سایت خود را برای همیشه رو به رشد و بهبود ببینید.  در ابتدا میبایست ثبت نام نمایید و پروفایل خود را تکمیل کنید و سپس از بخش ایجاد کمپین اولین کمپین رپورتاژ آگهی خود را ثبت نمایید.
تیم ماکلیه سرویس های خرید بک لینک دائمی و با کیفیت و طبیعی را با تعرفه ای ارزان به صورت فالو ارائه می نماید. در این بخش از سالس لینکز ، ما به ارائه دو بخش خرید رپورتاژ آگهی دائمی و همچنین خرید بک لینک دائمی در کدهای قالب وبلاگ می پردازیم.این مقاله را مطالعه کنید : بک لینک بد و مضر برای سئو چیست؟ جهت قرار گرفتن در صفحه اول گوگل در کوتاه ترین زمان، بدون شک نیازمند این متد خواهید بود. شما اولین کاری که انجام می دهید باید یکی یکی در این هاست ها عضو بشوید و با ساخت سایت های با سایت ساز وردپرس و با انتشارات مقالا دیگر سایت ها همراه با لینک مقاله و لینک سایت خود یک لینک رایگان دریافت کنید.
بیایید زیر ساخت سئو وب سایت خود را با بهترین بک لینک های رایگان معتبر و واقعی با دامین اتورتی بالا به صورت رایگان قوی کنیم. این که خریداران معمولا فریب قیمت بالای فروش تک لینک، ظاهر زیبا و شکیل سایت و یا تعداد بالای بک لینک ها را می خورند. بک لینک دیگر برای سئو موثر نیست ؟ آیا بک لینک برای سئو مضر است ؟
اگر شما هم صاحب یک وب سایت فروشگاهی، تجاری، شخصی و ... هستید، حتما با موضوع سئو وب سایت آشنایی دارید و یا حداقل نام آن را شنیده اید. در این بین افرادی هستند که شما می توانید با پرداخت هزینه های بالا از آن ا بخواهید تا به بهبود سئو وب سایت شما کمک کنند. این کار در این روزها بسیار متداول شده است؛ اما این در حالی است که شما می توانید با هزینه بسیار کمتر خود مسئولیت سئو وب سایت تان را بر عهده بگیرید. امروزه تبلیغ محصولات، برند و وب سایت ها از طریق رپورتاژ آگهی انجام می شود و تاثیر بسیار چشمگیری در بهبود سئو وب سایت شما و افزایش بازدید از وب سایت تان دارد. شما می توانید رپورتاژ آگهی و متن مقاله مربوط به محصولات تان را در دیگر وب سایت ها به عنوان بک لینک منتشر کنید. معمولا برخی وب سایت های معتبر و پربازدید با دریافت هزینه ای از شما، متن تبلیغی شما را در وب سایت شان منتشر می کنند و این کار باعث می شود، کاربران و مخاطبان آن وب سایت رپورتاژ آگهی شما را مشاهده کرده، مطالعه کنند و در صورتی که این آگهی برای شان جذاب بود، وارد وب سایت شما شده و به مخاطبین شما بپیوندند. پس بهترین راه اشتراک گذاری لینک رپورتاژ های منتشر شده در شبکه های اجتماعی مانند فیسبوک ، اینستاگرام ، توییتر ، لینکدین و … است . بنرهای تبلیغاتی یک روش مرسوم برای تبلیغات است و موجب جریمه سایت شما نمیشود. تبلیغات متنی و خرید بک لینک میتواند موجب جریمه سایت شما شود.
به همین خاطر پیشنهاد می کنیم در صورتی که قصد دارید بهترین نتیجه را دریافت نمائید، با توجه به وضعیت و شرایط فعلی سایتتان، از پکیج های چندمرحله ای مختلف استفاده نمائید.

مشاهده نتایج لینک سازی از زمان تکمیل فرآیند لینک سازی تا حداکثر 3 ماه پس از آن امکان پذیر خواهد بود که زمان دقیق آن قابل تخمین نمی باشد. نتایج لینک سازی معمولا به صورت افزایش PA صفحه و در نتیجه افزایش رتبه در نتایج خود را نشان خواهد داد. در برخی از مواقع نیز ممکن است با افزایش PA صفحه، افزایش رتبه زیادی را تجربه نکنید که این می تواند به دلیل رقابت بالای کلمه کلیدی شما باشد که لازم است متدهای لینک سازی خود را به طور مکرر انجام دهید.
سالس بک لینکز متعهد می شود که رپورتاژ آگهی شما را برای همیشه در سایتی که سفارش دادید و دقیقا در آدرسی که فعال شده بود ، حفظ کند و بدین صورت شما حداکثر ده بک لینک دائمی بوسیله ی خرید رپورتاژ آگهی در وب سایتی که انتخاب کردید خواهید داشت.این سایت یک آژانس تبلیغاتی خلاق است که میتواند کسب و کار شما را با استفاده از قدرت رسانه ها به دیگران معرفی نماید. درست است که خرید بک لینک میتواند موجب جریمه سایت شما توسط گوگل شود ولی اگر اصول و استانداردهای لینک سازی را به خوبی بشناسید میتوانید بدون احتمال جریمه شدن از تاثیر شگفت انگیز بک لینک بهره مند شوید.

اطلاعات بیشتر:

* خرید بک لینک خارجی چقدر اهمیت دارد؟

* خرید بک لینک فالو باشد یا نوفالو و چرا؟

* خرید بک لینک دانشگاهی چقدر هزینه دارد؟

* خرید بک لینک بهتر است یا خرید رپورتاژ؟





:: برچسب‌ها: خرید بک لینک ,
:: بازدید از این مطلب : 1370
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 15 آذر 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: